Towar wysyłamy firmą transportową, specjalizującą się w przewozie mebli, pod adres Klienta i rozładunku zamówienia przez kierowcę we wskazane miejsce np. garaż, klatka schodowa na poziomie "0".
Firma transportowa kursuje (między 6.00 - 23.00) raz lub dwa razy w tygodniu w dany region Polski. Nie ma możliwości zmiany godzin dostawy !
Dwa, trzy dni przed dostawą informujemy Klienta telefonicznie oraz mailowo o dacie oraz godzinie (przedział 3 godzin) planowanego dostarczenia. Termin jest proponowany, nie jest narzucony z góry. W przypadku braku potwierdzenia termin jest przekładany na najbliższą możliwą trasę.
Należy zorganizować odpowiednią liczbę osób do odbioru mebli od dostawcy ze względu na gabaryt oraz rozmiar. WAŻNE ! W przypadku potwierdzenia godzin dostawy i nieodebrania przesyłki, zostanie doliczona opłata za drugą dostawę (w zależności od wielkości zamówienia)
Mniejsze paczki (pojedyncze kuchenne, półki itp.) które mieszczą się gabarytowo oraz wagowo wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich m.in inpost lub poczta polska
Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Odbiór osobisty produktu przez Klienta jest bezpłatny.
Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Poznańska 9, 63-600 Kępno – w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 17:00 oraz w soboty, w godzinach od 8:00 do 13:00.